2.10.2014

Jumalan kävelevä ihme!

Omasta elämästä!!


 2001 tulin uskoon! Elämä sitä ennen oli teini-ikäisestä hyvin päihde keskeistä. Lapsuuteni oli onnellinen. Minulla on hyvät vanhemmat aina olleet. Minun elämän valinnat eivät riippuneet perheestäni, jossa asiat oli hyvin, paljon harrastin kaikkea ja koulu meni kohtuullisen hyvin siihen asti, kun tulin teini-ikään kaveri piiri muuttui ja elämän valinnat muuttui.

Perhe äitin 50 vuotis päivänä
 Hetkessä minusta tuli aktiivinen alkoholin käyttäjä. n. 16 vanhana tuli kuvioihin huumeet, alkoholin lisäksi ja seka käyttö imppaukset yms.. Ja amfetamiini tuli n. 18 vuotiaana johon ihastuin hetkessä. Ja jäin riippuvaiseksi eka kerrasta lähtien. Vaikka lapsuuden kaverin kanssa päätettiin, että ei koskaan tupakkaa, päihteitä ja kun aloin polttamaan pilveä, niin silloin sanottiin ei koskaan suonensisäisiä huumeita, mutta sitten, kun aloin piriä käyttämään, niin ei mennyt pitkään, kun halusin aloittaa suonensisäisesti. Ja se myöhemmin koitui todella koukuttavaksi, kun jo oli koukuttava ennen sitäkin.
Koskaan ei edes kannata kokeilla! Mitään päihteitä ja kohta selviää todellisia syitä, miksi ei kannata!
suonensisäinen huume
Nää kuvat on siksi, että tietää mistä Jeesus on vapauttanut minut! Ja nämä tarinat muutenkii tarkoitus on antaa kunniaa Jumalalle ei ylpeillä näillä ei todellakaan.
Minulla oli kilpirauhasen syöpä vuonna -98, joka saatiin leikattua ja ei tullut tähäpäivään mennessä mitään uusia pesäkkeitä ja thyroxin, kilpirauhas lääke on ollut siitä asti, kun poistettiin leikkauksella kilpirauhanen. 
2000 vuonna tulin tien päähän jolloin päätin hakea apua ja sain a-klinikalta, mutta sisältö sisimmässä huuti,Jumalaa..mutta harhaannuin moniin eri uskoihin mm.meedio,
Wikipedia kertoo:
Meedio (lat. medium, "keskellä oleva") on spiritismin mukaan ihminen, jonka välityksellä henkiolennot, varsinkin vainajien henget, voivat vaikuttaa aineelliseen maailmaan ja lähettää ihmisille tiedonantoja. Eri kulttuureissa meedioiden on sanottu saavan aikaan yliluonnollisia tapahtumia. Ja luinkin aiheeseen liittyvää kirjaa, joka oli mielestäni tosi uskottava en tiennyt silloin, että tämä usko oli saatanasta. Ja uskoin lapsena-nuorena jälleensyntymiseen, mutta uskoin myös Jumalaan ja kaikenlaisia sekoituksia ajatuksissa oli etenkii, kun kamaa vedin, kaikenlaisia teorioita mietin ja luin kaikkea filosfiaa jne.. Pahin kokemus oli se, kun olin psykoosin partaalla ja näin parvekkeen ikkunasta ilta hämärällä itseni saatanana, säikähdin mielettömästi
ja aloin miettimään mielessä, että jos elämä ei olekkaan omissa käsissä ja joku vaan vetää minua naruista, kuin nukkea, joita narusta vedetään, sätkynukke. Ja ajatukset oli todella pelottavia.
Ja eräänä kertana silloisen avovaimon kanssa olin jo ollut monia vuosia kimpassa ja tapahtui, niin, että en saanut unta hänen vanhempien luona ja löysin diapam lääkkeitä söin yhden liuskan niitä, eli kymmenen ja söin sitä ennen jo varmaan lähes kymmenen imovanea ja oloni tuli vaan virkeämmäksi ja ajatus oli, että lähden kävelemään kotiin. Kotiin saavuttua löysin rahaa 200 markkaa ja puolikkaan vartin pullon viinaa. Minulla oli tuolloin paha pelihimo. Ja tein niin, kun olin juonut viinaa, että menin pelamaan 200 markkaa ja hävisin kaiken ja ne oli vielä silloisen avovaimon ja
silloin kilahin ja itsetuhoisena jo silloin otin terävän partaterän ja aloin viiltämään ranteitani ja kaulaani ihan raivona itseviha päällä ja tilanne meni, niin hoipertelin yläkerran naapuriin ja tulin silloin katumapäälle, kun muistan sen, että luin uutta testamenttia (joka on minulla vieläkin) sitä ennen ja se sai minut järkiin. Ja muuta en siitä muistakkaan, koska olin paljon viillelyt ja verta vuotanut ja lääkkeet ja viina päälle. Kyssissä sitten heräilin ja siihen tuli psykologi ja hän kysyi vointia ja sanoi, että omaiseni ovat tulossa katsomaan, sanoin sitten, että en kestä muuten, että anna rauhoittavaa ja hän antoi ja suurin tuska oli nähdä omaiset.

Sitten alkoi halu kristinuskoon, koska olin jo lukenut uutta testamenttia, josta kerroin aiemmin ja siinä mielestäni oli sanoma, jota en voinut ohittaa ja halu kristin uskoon syttyi.
 Äitini työ kaveri oli uskovainen ja hänen kautta aloin käymään helluntai seurakunnan kokouksissa! Ja otin uskon vastaan jo alussa mainitemana vuonna-01. Kuitenkaan heti ei kaikki päihde ongelmat jääneet vaan retkahtelin aina viime vuosiin asti jolloin tein selkeän parannuksen ja vaihdoin kaveri piiriä eikkareista uskoviin ystäviin. Ja muutos pikku hiljaa auttoi ja Jumalan pitkämielisyyden ja armon ja laupeuden kautta sain tuhlaaja poikana palata kerta toisensa
jälkeen, mutta lopulta huumeet ja alkoholi jäi pois. Suuri vaikuttaja oli nykyinen vaimoni, jonka kanssa aloin seurustelemaan ja mentiin naimisiin 10.1. 2014

 Sairastuin 2012 kesällä ja alku talvesta 2013 masennukseen ja masennusta sairastaessa tuli hölmöiltyä ja käytettyä päihteitä. Masennus on ollut elämässäni usein ja pitkiäkin aikoja kerralla.
Minun aivotoimintaan vaikutti paljon päihteet ja sen takia, mitä ilmeisemmin oppimiskyvyn häiriö
todettiin eräässä työkuntoutus lääkärin arvioinnin perusteella ja todellakin aivotoimintaa vaikuttaa mm. etenkin lähimuisti ja opiminen on todella haasteellista.

Tässä on minun lankeemiseni uskossa pahimmat kommellukset:

2012 Heinä,- elokuussa:

Olin kesällä 2012 viisi viikkoa sairaalassa
lankeemiseni takia!!! Aloin keäkuun alussa käyttämään piriä!!!

Addiktio oli niin pahaksi
muodostunut, että en kokenut, enää siitä pääseväni pois!!!! Aloin luopua jo toivosta ja elin,
niinku ilman Jumalaa, uskoin kyllä vieläkin Jeesukseen! Mutta elämä ei ollut Jumalan
mielenmukaista!!! Rukoilin vaan, että Jeesus vapauta minut tästä helvetistä?????? Soitin srk:n
pastorille ja hänen kanssa juttelin ja hän rohkaisi minua ja ymmärti minun ongelman, mutta
myös mahdollisuuden pelastua!!!! Hän koki saman, kuin itse, että kukaan muu ei voi mua
pysäyttää, kun Jeesus ja vapauttaa minut kahleista, huumeesta!!! Ja sitten kuukauden putken
neljän tunnin välein atibioottia, jouduttiin laittamaan kaulakatetri
kohdalla alkoi selkään koskemaan ja sitä kesti viikon, kun oli, niin kipeä ja moni muukin
paikka, että oli soitettava ambulanssi!!!! Ensiapuun vietiin ja seuraavana, aamulla korkean
tulehdus arvon takia, Kyssiin ambulansilla. Ja minulla todettiin verenmyrkytys. Olin
sairaalassa neljä viikkoa suonen sisäisessä antibiootti tipassa, neljän tunnin välein tuli sitä.
Selkä oli tajuttoman kipeä monta viikkoa. Monet ruumiin osat olivat huonossa kunnossa.
Luulin oikean käteni jäävän toiminta kyvyttömäksi, mutta sekin parantu!!!
Uskon tämän sairastumisen tapahtuneen, siksi kun en muuten olisi pysähtynyt!!! Jo kerroin, että rukoilin Jeesusta, että vapauttais minut siitä helvetistä!!! Kiitän Jumalaa Jeesuksen
Kristuksen nimessä!!! Siitä, että antoi minulle vielä kerran mahdollisuuden!!! Sairaalassa olessa mietin paljon asioita yksinäisyydessä oleessani ja kipujen valtaamana!!! Voitte uskoa
sen kipu helvetin!!!
Ja yksinäisyys päälle!!! En ollut enää varma voinko olla uskossa???
Ja mietinkii sitä todella tarkkaan ja syvästi! Mutta Kiitos Jeesukselle, että antoi vielä aidon uskon!!!
Itseasiassa minulla oli vastaava verenmyrkytys myös vuonna- 99, josta ihmeen kaupalla selvisin, kuten tuosta kertomastani, joten on ollut varjelusta Jumalan puolelta minua kohtaan.
Monesti tulee mietittyä, miksi minä saan olla onnekas, kun moni on haudassa, mutta Jumala yksin tietää syyn.

2013 maalis,-huhtikuussa:

Ja vielä vuoden 2013 maaliskuussa alussa retkahdin amfetamiiniin käytin n. kuukauden ja huhtikuussa alussa aineet loppui ja otin alkoholia parina päivänä ja silloin minulla pimeni ja ajattelin, että olin pilannut kaiken elämässä, vanhempien suhteen ja kaiken, mikä ei pitänyt paikkaansa ja yritin itsemurhaa laitoin huumeruiskuun myrkkyä, jolla luulin hengen lähtevän ja sitten kun ei tapahtunut, niin.. meinasin hypätä kuudennesta kerroksesta alas, mutta lopulta Espoossa asuva ystävä puhelimen välityksellä monen suostuttelun jälkeen halusin ambulanssiin ja sairaala kohti ja siellä ensiavussa yön ja yön jälkeen psykiatriselle, jossa sain toipua ja muutaman
viikon jälkeen sieltä lähdin kotia ja sain taas kerran ihmeen kautta pelastua kuolemalta.

Nämä kaksi ratkeamista uskon olon aikana oli pahimmat, vaikka
itsetuohoisia ajatuksia oli paljon muutenkii ja olin psykiatrisella kolme kertaa ennen tuota kertomaani itsemurha yritystä, jonka jälkeen olin neljännen kerran psykillä.


 Mutta kiitos Herralla, että nyt koen olevani Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa ja siinä hänen Herraudessa haluan pysyä ja uskon kaiken, mitä Raamattuun on Kirjoitettu!
 Joskus voi olla se viimeinen ryyppy tai piikki. Omalta kannalta uskossa oleminen on elinehto ja Jeesus on paras ystävä ja auttaja ja Herra elämässä. Tahdon kirjoittaa tämän, koska ei ole automaatio, että elämä olisi ruusuilla tanssimista, kun menee maailman mukaan ja tulee tohellettua kunnolla. Kaikesta voi ottaa opiksi ja jos ei ottais niin hölmö olisin. Ottakaa jokainen elämä lahjana!!!
 Me ei valita tätä elämää vaan Jumala on meidän Luoja ja Hän rakastaa minua ja sinua!!!
Olen kiitollinen Jumalalle ja Herralle Jeesukselle, että saan olla pelastuksen tiellä. Koska synnin harjoittaminen johtaa helvettiin ja Pyhä Kristus Jeesus tie ikuiseen Elämään Taivasten valtakunnassa/Jumalan valtakunnassa, joka on uskon päämäärä.
 Olen kerran käynyt helvetti kokemuksen enkä koskaan haluaisi sinne. Josta olisi oma tarina. Kiitos siitä Jeesukselle!! Kiitän myös perhettäni joka on jaksanut olla tukena ja turvana ja kaikkia uskovia ystäviäni.

Varoitukseksi olen maailmalle kuinka ei pidä tehdä!!!
Ja tässä lista ihmisistä, joille kävi huonosti ja minut Jumala armahti!

 Paljon matkan varrella rakkaita on kuollut lista ois pitkä mutta tässä joitakin:  ja niistä  lähimpiä tyttö ystävä, oma veli ja serkku, kummipojan isä.. ja monia, monia ystäviä.. viimeksi elokuussa 2012..paras kaveri viime vuosilta. Osa kuoli päihteiden takia ja osa niiden vaikuttamana ja onnettomuuksia.. :(
12 tosi tärkeää sukulaista+ystäviä on kuollut ja lisäksi lähes 20 jotka on ollut todella hyviä tuttuja.
Iskän hautajaisista
(Oma isäni nukkui pois 1.12.2013 ja nyt äiti on syöpä sairas.. ja äiti kuoli syöpään 12.3.2015)

tullee surullinen olo, kun he ovat niin tärkeitä, kuten isänikin oli!  tää on erillinen kokemus, joka on koetellut ja paljon uskossa)
Surullisia kohtaloita!
 Vihaan nyt aineita alkoholia, syntiä ja kaikkea vääryyttä!!!
Haluan uskoa vielä unelmaan evankelistana!!! Jonka Jumala on antanut mun sydämeen!!!
 Katu evakelionti on sydämellä myös! Ja olen sitä Herran Jeesuksen voimassa tehnyt!
äitin hauta-arkku
Tahtoisin voittaa Jeesukselle sieluja ja oma näkyni on todella kongreettinen ihmisten suhteen. "Voi minua, ellen evankeliumia julista!" , Paavalia lainaten :) .Maailman ääriin asti haluan mennä jos se on Jumalan tahto!!! Uskokaa pois miten paljon, Jumala muutti sairaustumisien kautta minun sydäntä herkemmäksi!!! Rakastan ihmisiä, rakastan, veljiä ja sisaria Herrassa!!!

Kiitos siitä Jeesukselle!! Kiitän myös perhettäni joka on jaksanut olla tukena ja turvana ja kaikkia uskovia ystäviäni.
Varoitukseksi olen maailmalle kuinka ei pidä tehdä!!!Vaikka toistin elämässä itseäni, silti halusin kertoa koko maailmalle, miten syntinen olen ollut ja miten pahaa olen tehnyt.
Ihmisiltä en odota armoa ja anteeksi antoa!!!
Jumalan kanssa olen sujut ja Jeesuksen kanssa olen menossa Taivasta kohdin!!!



 10.1. 2014 Menin maailman ihanimman naisen kanssa naimisiin ja saadaan molemmat olla uskossa ja kulkea Jeshuassa/Jeesuksessa Kristuksessa!
Ollaan voitu vaimon kanssa jakaa ilot ja surut ja uskossa mennä yhdessä ja oppia tuntemaan Jumalan johdatusta, mihin hän haluaa meitä johdattaa.

Joh. 3:16-21
" Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
 Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan.
 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen.
 Ja tämä on tuomio: valo on tullut maailmaan, mutta ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valoa, sillä heidän tekonsa olivat pahoja.
 Sillä jokainen, joka tekee pahaa, vihaa valoa eikä tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
 Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat Jumalassa tehdyt." 
Ihminen ei voi tehdä, mitään jos Jumala ei ole hänen kanssa, teot, jotka on Jumalasta!!

-SIUNAUSTA-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti